Wat mijn jaarwoord me bracht: balans




Balans





In elk woord zit een vogel

met opgevouwen vleugels
die wacht op de adem van de lezer

(Marc Ouassin)



S. schrijft
'mijn woord was balans. 
Ik heb dit jaar heel veel gezorgd voor mijn ouders. 
Na het overlijden en het afscheid van mijn vader 
ging het bij mij kriebelen. 
Ik heb een ticket geboekt en schrijf je vanuit Canada, 
het land van mijn vader. 
Hier ervaar ik de natuur en de mensen zoals hij lang vóór mij deed. 
Hier voel ik  de balans 
en bedenk me hoe ik dit gevoel wil doorvoeren in mijn dagelijkse leven. 
Er zal in ieder geval een plek in mijn huis ingericht worden 
waarbij ik me kan terugtrekken om datgene wat ik nu ervaar terug te halen. 
Het voelt goed....' 


Benieuwd naar jouw jaarwoord?  Klik  hier

Reacties

Populaire posts van deze blog

trage vragen

Op reis met de Drie Koningen, 12 heilige nachten

labyrint 10 (van de 12): Maria labyrint in Wernhout (NB)