de zeven gezichten van Jezus op weg naar Pasen (8)



Het is Paaszondag geworden.  We kijken nog één keer naar de zeven gezichten van Jezus op weg naar Pasen...Het slot van het Godly Play verhaal...










 Wacht even.... hier klopt iets niet.......


Er is een begin...






Een midden....   








En een eind....   










Kijk:als we alleen deze kant zouden hebben, dan had het verhaal een einde....





Maar we hebben ook deze kant.....  



Het einde is ook een begin, dus kunnen we deze platen niet zomaar op een rijtje laten liggen..



Laten we ze eens anders neerleggen....   Zo misschien... 






 


 




Nu kan het verhaal altijd doorgaan......   Zalig Pasen!


Verwonderingsvragen

Ik vraag me af welk gedeelte van het verhaal je het mooiste vindt

Ik vraag me af welk gedeelte van het verhaal je het belangrijkste vindt

Ik vraag me af waar jij bent in het verhaal. Welk gedeelte gaat over jou?

Ik vraag me af of er een gedeelte is dat we weg kunnen laten en dat we dan toch het verhaal nog kunnen vertellen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

trage vragen

Op reis met de Drie Koningen, 12 heilige nachten

labyrint 10 (van de 12): Maria labyrint in Wernhout (NB)